Test Specialist

Join our Testing HUB! We are part of KBC group bank and insurance, and that´s why we are testing bank applications used accross whole Europe. The role of specialist is senior position. You can look forward to team of 3-5 testers - you will be responsible for them and controlling their way of allocated tasks and agenda. It is amazing opportunity for future development, e. g. as test engineer, test analyst or test manager.

Your responsibilities:

  • analysis, preparation and maintenance of regression test cases (preparing test runs, test plans, report tables)
  • coordinating and instructing testers
  • tracking of progress and execution of results of testcases during BAU execution and communicating the results with client
  • attending defect meeting – discussing the priorities
  • retrospectives – reporting and communication of overall results of BAU execution and results with clients, discussing problem, blockers, troubles, what could be improved

We expect:

  • experience with testing, reporting and writing test scenarios
  • you should have good level of English (you will also have calls and write daily with Belgian colleagues)
  • intermediate MS Office (Excel knowledge, Outlook, etc.)
  • analytical and communication skills: You will meet non-standard cases where you need to find a solution every day
  • experience with Defect tracking programs (JIRA, HP QC), basic knowledge of SQL is an advantage; IT backgroud (methodology of testing, software development and agile techniques)
  • great communication skills and desire to accomplish goals

We offer:

  • international environment in a prestigious brand
  • 25 days of vacation time / 3 My days
  • meal vouchers card, Cafeteria system, Multisport card
  • contribution to pension scheme and life insurance
  • offer of beneficial bank products in KBC Group (ČSOB, Era, Poštovní spořitelna)
  • soft skills and hard skills trainings in company premises based on your development needs and your role
  • possibility of language education (English and Czech for foreigners)
  • unique company culture and environment (Relax rooms, Game room with XBOX, table tennis and table football, Children zone, Ice cream and fruits day and others)
  • flexible working hours and possibility to use Home Office

and much more …

Informace o pozici

Místo pracoviště

Palachovo náměstí 726/2, 625 00  Brno-Starý Lískovec, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, manažerský motivační program, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby, možnost si napracovat hodiny, dovolená více než 5 týdnů, zahraniční pracovní cesty, vlastní organizace náplně práce, children-friendly office, možnost studijního volna, Účast na zahraničních konferencích

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

KBC Group, Shared Service Center CZ

 

Kontakt

KBC Group, Shared Service Center CZ
Roman Libenský
Palachovo náměstí 726/2
625 00  Brno
Česká republika