Custody Cash - správa transakcí s cennými papíry

I když budete sedět v Brně, můžete se na dálku „dotknout“ cenných papírů velkých společností korporátního světa. Nemusíte se ale bát telefonického oslovování a nabízení produktů - u nás děláme pouze back office aktivity. Kromě toho na vás čeká super tým lidí, kteří rádi pomůžou při zaškolování, moderní kanceláře a různé další výhody a benefity, které určitě potěší. Tak to přijďte zkusit, těšíme se!

Náplň práce:

  • provádíme všechny platební transakce týkající se cenných papírů jako např. platby úroků, splátky kapitálu, dividend aj.
  • analyzujeme nestandardní situace dat (může se jednat o špatně zadanou cenu nebo datum platby)
  • aktivně pracujeme se SWIFT zprávami – číst je Vás rádi naučíme!
  • máme tu důvěru schvalovat i velké částky, a to cca ve 20 měnách
  • nenudíme se - budete mít možnost nahlédnout do více činností (kontrola zaplacených a budoucích plateb, řešení nestandardních situací, transfery částek ...)
  • budete komunikovat v anglickém jazyce – často jsme v kontaktu s kolegy z Belgie

Co požadujeme:

  • minimálně střední školu s maturitou, vyšší vzdělání je plusem (ale ne nutností)
  • předchozí pracovní zkušenost s administrativou nebo správou dat je velkou výhodou
  • komunikativní znalost anglického jazyka
  • pečlivost a pozornost, protože se musíme orientovat ve velkém objemu dat a vidět rozdíly v bankovních systémech
  • dostatek energie s vytrvalostí při řešení „nestandardních transakcí“ a chuť jim přijít na kloub
  • mít odvahu odeslat „nemalou“ platbu, odolnost vůči stresu při dodržování deadlinů
  • týmového ducha, protože spolu rádi pracujeme a držíme při sobě

Nabízíme:

  • práci ve stabilním zázemí mezinárodní společnosti ve výhodné lokalitě
  • 25 dní dovolené / 3 dny osobního volna
  • stravenkovou kartu, systém benefitů Cafeteria, Multisport kartu
  • příspěvky na penzijní a životní pojištění
  • zvýhodněné bankovní produkty v rámci skupiny KBC (ČSOB, Era, Poštovní spořitelna)
  • školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a role
  • možnost jazykového vzdělávání (angličtina a čeština pro cizince)
  • jedinečnou firemní kulturu a prostředí (relaxační místnosti, herní místnost s XBOXem, stolním tenisem a fotbalem, dětská zóna aj.)
  • flexibilní pracovní dobu a využití práce z domova
  • a mnoho dalších...

Informace o pozici

Místo pracoviště

Palachovo náměstí 726/2, 625 00  Brno-Starý Lískovec, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce, children-friendly office, možnost studijního volna

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

KBC Group, Shared Service Center CZ

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

KBC Group, Shared Service Center CZ
Roman Libenský
Palachovo náměstí 726/2
625 00  Brno
Česká republika