Custody NINJA

Náplň práce:

  • staráme se o Corporate actions – procesujeme veškeré změny, vyplácíme dividendy aj.
  • aktivně pracujeme se SWIFT zprávami (kontrolujeme, odesíláme, v případě nutnosti doplňujeme chybějící informace)
  • analyzujeme informace z trhu (Bloomberg, Financial Times, Custodian, klient aj.)
  • komunikujeme s klienty a řešíme jejich dotazy
  • zpracováváme různé druhy požadavků (upřesnění údajů, výpočty aj.)
  • vyplácíme cenné papíry a peníze
  • postupně vás naučíme všechny části procesu - nudit se rozhodně nebudete!

Co požadujeme:

  • dokážete komunikovat s klientem v anglickém jazyce (po telefonu i emailem)
  • máte vytrvalost řešit nestandardní situace a chuť jim přijít na kloub
  • jste flexibilní ve smyslu stanovení si priorit a schopnost rychlé reakce na vzniklé situace
  • týmový duch pro Vás není klišé - řídíme se heslem, že „MÁLOKDO DOKÁŽE VYŘEŠIT VŠECHNO SÁM“, a proto ativně spolupracujeme, pomáháme si a můžeme se na sebe spolehnout
  • máte smysl pro detail a dobře se orientujete v datech – je to pro nás důležité, protože pracujeme s čísly a velkými částkami
  • umíte komunikovat s určitou dávkou zdvořilosti, slušnosti a taktu :)

Nabízíme:

  • práci ve stabilním zázemí mezinárodní společnosti ve výhodné lokalitě
  • 25 dní dovolené / 3 dny osobního volna
  • stravenkovou kartu, systém benefitů Cafeteria, Multisport kartu
  • příspěvky na penzijní a životní pojištění
  • zvýhodněné bankovní produkty v rámci skupiny KBC (ČSOB, Era, Poštovní spořitelna)
  • školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a role
  • možnost jazykového vzdělávání (angličtina a čeština pro cizince)
  • jedinečnou firemní kulturu a prostředí (relaxační místnosti, herní místnost s XBOXem, stolním tenisem a fotbalem, dětská zóna aj.)
  • flexibilní pracovní dobu a využití práce z domova
  • a mnoho dalších...

Vybrané kandidáty budeme kontaktovat za účelem pracovního pohovoru do tří týdnu. V případě, že se neozveme, nebyl/a jste zařazen/a do I. kola náborového řízení nebo byla dána přednost jinému uchazeči.
Děkujeme za pochopení.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Palachovo náměstí 726/2, 625 00  Brno-Starý Lískovec, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce, children-friendly office, možnost studijního volna

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

KBC Group, Shared Service Center CZ

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

KBC Group, Shared Service Center CZ
Roman Libenský
Palachovo náměstí 726/2
625 00  Brno
Česká republika