Administrátor/ka pro oblast úvěrů

Hlavním úkolem Credit Administration Teamu je administrativní back office aktivita týkající se procesů úvěrů jak v privátním, tak komerčním sektoru. Pobočky KBC v Belgii zajišťují žádosti o úvěry pro klienty a náš tým v Brně poté pomáhá s částí administrativy celého procesu vyřízení půjčky.

Náplň práce:

  • procesování dokumentů z oblasti půjček, kontrola smluv
  • administrativní činnost v rámci Back Office zabezpečující správnou funkci daného oddělení
  • změny platebních údajů na základě elektronických žádostí z poboček
  • zodpovědnost za výpočet provizí a poplatků v úvěrových smlouvách
  • administrativa spojená se změnami smluvních podmínek úvěru
  • kontrola komerčních půjček před koncem čerpání a následné upozornění příslusných poboček

Co požadujeme:

  • úspěšně ukončenou střední školu
  • středně pokročilou úroveň anglického jazyka (bude se jednat převážně o písemnou komunikaci)
  • zájem o oblast účetnictví a půjček
  • pečlivost, spolehlivost a odpovědný přístup
  • administrativní zkušenosti jsou velkou výhodou, ale rádi Vás vše naučíme

Nabízíme:

  • práci ve stabilním zázemí mezinárodní společnosti ve výhodné lokalitě
  • 25 dní dovolené / 3 dny osobního volna
  • stravenkovou kartu, systém benefitů Cafeteria, Multisport kartu
  • příspěvky na penzijní a životní pojištění
  • zvýhodněné bankovní produkty v rámci skupiny KBC (ČSOB, Era, Poštovní spořitelna)
  • školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a role
  • možnost jazykového vzdělávání (angličtina a čeština pro cizince)
  • jedinečnou firemní kulturu a prostředí (relaxační místnosti, herní místnost s XBOXem, stolním tenisem a fotbalem, dětská zóna aj.)
  • flexibilní pracovní dobu a využití práce z domova
  • a mnoho dalších...

Informace o pozici

Místo pracoviště

Brno

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce, children-friendly office, možnost studijního volna

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

KBC Group, Shared Service Center CZ

Pozice je vhodná pro absolventy.

Kontakt

KBC Group, Shared Service Center CZ
Martina Beníčková
Palachovo náměstí 726/2
625 00  Brno
Česká republika