Asset Management Fund Administrator

“Administrativa a procesování dat mi nezní nudně, právě naopak!”
“Zodpovědnost, pečlivost, dobrý time management – to jsem celý/á já…”
“O investiční fondy mám zájem, ale nechci obchodovat – budu rád/a za back office a možnost pochopit, jak to s fondy vlastně je…”
“Anglicky se bez problémů domluvím, písemně i po telefonu, pokud je to třeba, prostě práce v mezinárodním prostředí je pro mě plus…”

Souhlasíte? Pak jsme se právě našli.

Co vás u nás čeká?

  • Asset Management Fund Administration tým je odpovědný především za nastavování parametrů investičních fondů, kalkulaci NAV (Net Asset Value; cena fondu) a administrativu s tím spojenou
  • všechny aktivity spočívají v pečlivé administrativní práci v interních systémech, rychlém vyhledávání potřebných informací a perfektní znalosti pravidel pro správné zprocesování všech požadavků
  • nezbytným předpokladem pro práci týmu je dobrá komunikace a spolupráce nejen v administrativě samotné, ale např. při tvorbě manuálů, zaškolování nováčků apod.

Co požadujeme:

  • máte dobrou angličtinu a nebojíte se ji pravidelně používat
  • absolvoval/a jste minimálně střední školu s maturitou, vyšší vzdělání je plusem (ale ne nutností)
  • máte základní znalost práce s MS Office (pokročila znalost Excel je velkou výhodou: pivot tables, SUM, filtres, VLOOKUP)
  • jste zapálený/á, proaktivní a máte zájem pracovat na svém rozvoji
  • rád/a spolupracujete v týmu, nevyhýbáte se teamovým aktivitám
  • umíte si sám/ sama stanovit priority, pevně dané termíny zpracování úkolů vás nerozhodí
  • máte drive a vůli zlepšovat dané procesy a pracovat na jejich zdokonalování
  • velkou výhodou je předchozí práce v administrativě a znalost účetnictví

Nabízíme:

  • práci ve stabilním zázemí mezinárodní společnosti ve výhodné lokalitě
  • 25 dní dovolené / 3 dny osobního volna
  • stravenkovou kartu, systém benefitů Cafeteria, Multisport kartu
  • příspěvky na penzijní a životní pojištění
  • zvýhodněné bankovní produkty v rámci skupiny KBC (ČSOB, Era, Poštovní spořitelna)
  • školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a role
  • možnost jazykového vzdělávání (angličtina a čeština pro cizince)
  • jedinečnou firemní kulturu a prostředí (relaxační místnosti, herní místnost s XBOXem, stolním tenisem a fotbalem, dětská zóna aj.)
  • flexibilní pracovní dobu a využití práce z domova
  • a mnoho dalších...

Informace o pozici

Místo pracoviště

Brno

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce, children-friendly office, možnost studijního volna, individuální rozpočet na osobnostní růst

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

KBC Group, Shared Service Center CZ

Pozice je vhodná pro absolventy.

Kontakt

KBC Group, Shared Service Center CZ
Pavla Kopřivová
Palachovo náměstí 726/2
625 00  Brno
Česká republika