Business Solution Analyst for International Payments

Business Solution Analyst for International Payments

Každá mezinárodní platba musí projít dlouhou cestu, než dorazí na to správné místo. Bankovní systémy jsou specifické a technicky různorodé. Naš tým Payments expertů se stará o to, aby systémy pracovaly tak, jak mají, a aby vše dorazilo ve správný čas na to správné místo. Řídí vývoj aplikace, od vymýšlení nových funkcí, přes softwarové testování, až po opravování systémových chyb. To vyžaduje technické a analytické schopnosti. Láká vás tenhle dynamický svět bankovních aplikací?

Náplň práce:

  • účast na technickém rozvoji aplikací od začátku do konce (požadavky klienta - komunikaci s IT v Belgii)
  • sestavování plánu testování a jeho následná realizace
  • poskytování podpory a trénování uživatelů (tvorba dokumentace a školení)
  • správa a řešení incidentů, koordinace následných kroků
  • tvorba reportů v jazyku SQL
  • účast na projektech (např. sledování pohybu plateb podobné jako sledování doručování zboží, implementace nových nařízení EU – GDPR, PSD2)
  • začnete obecným školením a vyzkoušíte si i samotné procesování plateb, kde se naučíte jak mezinárodní platby a naše systémy fungují (4-6 měsíců)

Co požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání nebo adekvátní praxe
  • středně pokročilá znalost MS Office Excel (rozumíte středně pokročilým funkcím)
  • domluvíte se dobře anglicky (denně budete psát i mluvit s belgickými kolegy)
  • analytické a komunikační dovednosti (každý den se můžete setkat s nestandardními případy, u kterých je potřeba najít řešení)
  • zájem o IT (např. webové stránky, databáze a vše, co v technologickém světě existuje)
  • myšlení v souvislostech (např. na základě znalostí systému a procesů dokážete předvídat následky změny jedné funkce na další)

Nabízíme:

  • práci ve stabilním zázemí mezinárodní společnosti ve výhodné lokalitě
  • 25 dní dovolené / 3 dny osobního volna
  • stravenkovou kartu, systém benefitů Cafeteria, Multisport kartu
  • příspěvky na penzijní a životní pojištění
  • zvýhodněné bankovní produkty v rámci skupiny KBC (ČSOB, Era, Poštovní spořitelna)
  • školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a role
  • možnost jazykového vzdělávání (angličtina a čeština pro cizince)
  • jedinečnou firemní kulturu a prostředí (relaxační místnosti, herní místnost s XBOXem, stolním tenisem a fotbalem, dětská zóna aj.)
  • flexibilní pracovní dobu a využití práce z domova
  • a mnoho dalších...

Informace o pozici

Místo pracoviště

Brno

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce, children-friendly office, možnost studijního volna, individuální rozpočet na osobnostní růst

Požadované vzdělání

Vyšší odborné

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

KBC Group, Shared Service Center CZ

Pozice je vhodná pro absolventy.

Kontakt

KBC Group, Shared Service Center CZ
Roman Libenský
Palachovo náměstí 726/2
625 00  Brno
Česká republika