Administrátor dat finančních institucí

Budete součástí týmu Financial Institutions Group, který prověřuje finanční instituce (FI) a zkoumá jejich vhodnost pro navázání/pokračování spolupráce s KBC Group. V našem týmu také zjišťujeme reputaci protistrany, zvažujeme možná rizika partnerství, spravujeme data o FI v interních systémech atd.

Náplň práce:

  • hlavním úkolem je prověřování (=screening) nových a existujících protistran
  • pro získání kvalitních informací budete pracovat s různými informačními zdroji – profesionální databáze, Bankers Almanac, WorldCheck, atd.
  • budete „googlit“ případné negativní informace o finančních institucích a zjišťovat skryté detaily
  • výsledkem je návrh na zamítnutí nebo akceptaci protistrany spolu s návrhem rizikového profilu, který je následně odeslán k finálnímu schválení na další oddělení
  • denně budete spolupracovat s dalšími týmy v rámci KBC skupiny (IT, aplikační management, odborníci v Belgii, atd.) a komunikovat s protistranami z celého světa
  • Data Management - registrace a správa FI v interních systémech

Co požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání nebo relevantní pracovní zkušenosti
  • Angličtinu na výborné úrovni (písemně i ústně) – budete denně komunikovat s protistranami z celého světa přes e-mail, SWIFT zprávy i telefonicky
  • správně porozumět a efektivně se vyjadřovat – budete spolupracovat s kolegy interně i vystupovat jménem KBC skupiny vůči externím protistranám
  • pečlivost – zjištěná data musí být zaevidována zcela správně, kvalita a bezchybnost jsou nejdůležitějším parametrem výkonu
  • individuální přístup k vyhledávání informací – práci si budete organizovat sami
  • samostatný úsudek a vyhodnocení zjištěných faktů na základě procedury

Nabízíme:

  • práci ve stabilním zázemí mezinárodní společnosti ve výhodné lokalitě
  • 25 dní dovolené / 3 dny osobního volna
  • stravenkovou kartu, systém benefitů Cafeteria, Multisport kartu
  • příspěvky na penzijní a životní pojištění
  • zvýhodněné bankovní produkty v rámci skupiny KBC (ČSOB, Era, Poštovní spořitelna)
  • školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a role
  • možnost jazykového vzdělávání (angličtina a čeština pro cizince)
  • jedinečnou firemní kulturu a prostředí (relaxační místnosti, herní místnost s XBOXem, stolním tenisem a fotbalem, dětská zóna aj.)
  • flexibilní pracovní dobu a využití práce z domova
  • a mnoho dalších...

Informace o pozici

Místo pracoviště

Brno

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, firemní akce, children-friendly office, možnost studijního volna, individuální rozpočet na osobnostní růst

Požadované vzdělání

Vyšší odborné

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

KBC Group, Shared Service Center CZ

Pozice je vhodná pro absolventy.

Kontakt

KBC Group, Shared Service Center CZ
Roman Libenský
Palachovo náměstí 726/2
625 00  Brno
Česká republika